Služby

Služby


BALÍCÍ LINKA
Kromě standardně požadovaného nákupu spojovacích prvků Vám nabízíme službu příbalových balíčků. Prostřednictvím počítačově řízených balících strojů Vám umožníme realizovat dodávky příbalových balíčků dle Vámi zadaných požadavků. Hlavní úlohou linky je balení různých typů sad komponentů do polyetylenových sáčků, které naši zákazníci používají pro montáž či jako příbalový balíček ke svému výrobku. Balící linka umí počítat a balit různé druhy komponentů - ať už samotný spojovací materiál nebo i kombinaci kovových a plastových dílů.

Linka je tvořena následujícími komponenty:
- vibrační násypky
- počítací jednotky
- kontrolní zařízení hmotnosti, které je umístěno na panelu počítacího modulu a dokáže vybírat i ty nejcitlivější výrobky, tolerance 0,3 gramu
- stanoviště pro manuální plnění
- vstupní dopravník uzpůsobený pro transport produktu do balicího stroje
- termotiskárna pro dotisk údajů přímo na fólii
- vertikální stroj pro tvarování, plnění a tepelné svařování jednotlivých balíčků z jedné role flexibilní fólie
- vynášecí dopravník pro hotové balíčky
- kontrolní váha pro jednotlivé balíčky

SYSTÉM KANBAN
Společnost BMKco. s.r.o. zajišťuje logistické řešení systému kanban, který Vám pomůže optimalizovat náklady na skladování.
- koncept skladových zásob umístěných přímo u klienta
- zajištění regálového systému dle požadavku klienta
- zajištění just-in-time zásobování, pojistná zásoba v centrálním skladu BMKco. s.r.o.
- jednoduchá obsluha formou webové aplikace, která zajišťuje skladovou evidenci pomocí informací, vložených do čárového kódu
- obsluha formou obchodníka / klienta, automatická tvorba objednávky, možnost definování uživatelů, nastavení limitů

PODPORA PRODEJE - REGÁLOVÝ SYSTÉM
Obchodním partnerům nabízíme systém prezentace výrobků  z řady "T-17" a "TX" pro maloobchod i velkoobchod v několika variantách v již osazených typizovaných prodejních stojanech, díky kterým docílíte atraktivní a poutavé prezentace zboží ve vašich prostorech a ve výsledku i vyšší efektivity prodeje. 

Rozměry policového regálu:
výška: 2 190 mm ; šířka: 580 mm ; hloubka: 500 mm
Prodejní regál má 9 polic pro prezentaci zboží + 1 polici zaskladňovací, umístěnou za čelním banerem. Regál je osazen 45 jedinečnými položkami zboží v pevných designových krabičkách s čárovým kódem. Pro doskladňování a vytvoření objednávky můžete využít naši webovou kanbanovou aplikaci.

ZAKÁZKOVÁ CERTIFIKACE
Na vyžádání zajišťujeme k produktům i certifikáty a protokoly dle Vašich požadavků. Požadavek na vystavení některého z těchto dokumentů je vždy nutné zadávat již s poptávkou nebo objednávkou, jinak nelze vystavení těchto dokumentů nárokovat a zpětně uplatňovat. Nabízíme tyto dokumenty kontroly:

EN 10204 2.1  Prohlášení o shodě s objednávkou
- prohlášení o shodě, že výrobky jsou v souladu s požadavky objednávky bez uvedení výsledků nespecifikované kontroly
- vystavujeme zdarma
EN 10204 2.2 Zkušební zpráva
- prohlášení o shodě s objednávkou s uvedením výsledků zkoušek provedených na základě nespecifikované kontroly
- zpoplatněno: 150,00 CZK bez DPH za položku, nelze vystavit zpětně
EN 10204 3.1 Inspekční certifikát
- prohlášení o shodě s objednávkou s uvedením výsledků zkoušek provedených na základě specifikované kontroly
- zkušební jednotka a prováděné zkoušky jsou uvedeny v příslušných technických předpisech k výrobku nebo v objednávce
- zpoplatněno: 3 500,00 CZK bez DPH za položku, nelze vystavit zpětně, váže se ke konkrétní šarži produktu
- v případě nutnosti zajistit zkoušku v akreditované laboratoři jsou k objednávce účtovány 3 kusy vzorků
- tyto vzorky jsou zaslány na otestování, termín vyhotovení dokumentu kontroly
 cca 2-3 týdny 
Zkušební protokoly 
- protokoly o zkouškách spojovacích součástí na základě Vašich požadavků - individuálně na poptávku
- (povrchové úpravy , ověření přítomnosti šestimocného chromu, mechanické zkoušky, chemická analýza, únosnost v kroucení,...)